Te koop van 1e eigenaar een uitstekende gebouwde luxe motor geschikt voor (semi) permanente bewoning. Ontworpen en gebouwd voor langer verblijf aan boord. De dikte van de het onderwaterschip is 6 mm, de romp en opbouw is van 4 mm staal. Alle foto's van de bouw, facturen en gebruiksaanwijzingen zijn aanwezig. De btw is betaald. Aan het dek is een mast om een zeil te voeren bij ruig weer en de mast is ook te gebruiken om een bijboot aan dek te takelen of in het water te kranen.
Het schip heeft een rond onderwaterschip met een kiel. Er zijn geen steunkielen maar volgens de eigenaar kan je er prima rechtop mee droog vallen.
Naast de eigenaarshut is er een hut met douche en electrisch toilet voor de gasten. De eigenaar en gast hutten hebben een speciaal gemaakte foam matras. Het schip is uitstekende geisoleerd. Alle ramen zijn van dubbel glas gemaakt. Van de dinette in de keuken kan een volledig dubbel bed worden gemaakt.
Om de 2 jaar gaat het schip uit het water.
Het schip kan voor ca. € 12.000,-- op de truck naar Nederland. De eigenaar betaald de helft van de transportkosten.
Doorvaarthoogte met mast is ca. 5 meter.
Het casco is ingetimmerd door Stoke van Trent Boatbuilding. Zij zijn bootbouwers en Ida was het 230e schip welke ze hebben ingetimmerd.
Het schip is geregistreerd bij de Ierse autoriteit Waterways Ireland
Kompleet met was- en droogmachine en vaatwasser.
De motor en de generator zijn in 2021 geserviced en hebben hierna nog maar 10 uren gelopen.
Boegschroef is 2-traps Vetus hydraulisch, niet elektrisch. Deutz motor is 4 cilinder 140pk. Het model is DTA44425E. Motornummer 10159289 en werd op 10 mei 2009 in gebruik genomen. Motor in volledige inbedrijfstelling zodat oliemonster kan worden genomen.
A/C unit is een Climma Marine A/C Compact & Split Quattro
Er is een dekwaspomp in de punt om de ankerketting af te spuiten.
Het stuurdek is ca. 4,5 bij 2.9 groot.
Dinghy-hefboom kan een 10ft opblaasbare rubberboot optillen met behulp van een eenvoudig blok- en takelsysteem
Verfsysteem: De aanbeveling van ontwerper Andrew Wolstenholme was om een verfsysteem te gebruiken dat de scheepsbruggenbouwers gebruiken. Het is geen 2-pack verf zoals International
Luxe-Motor 17.50
Merk: | Luxe-motor |
Type: | 17.50 |
Lengte (m): | 17.50 |
Breedte (m): | 3.90 |
Diepgang (m): | 1.00 |
Conditie: | Gebruikt |
Bouwjaar: | 2009 |
BTW: | Inclusief |
Rompmateriaal: | Staal |
Generator: | Generator Is Een Vetus M4.17l. Het Is Een Mitsubishi-motor. Motornummer 132838 |
Merk: | Vetus |
Type: | Deutz |
Bouwjaar motor: | 2007 |
Soort motor: | Binnenboordmotor |
Brandstof: | Diesel |
Draaiuren: | 832 |
Aantal hutten: | 2 |
Koelkast: | |
Vriezer: | 2 Vriezers Ingebouwd In De Keuken Op 12 Volt |
Verwarming: | |
Airconditioning: | In Salon, Stuurhut En Eigenaars Slaapkamer |
Oven: | |
Magnetron: |
Hendrik Bulthuisweg 2
8606 KB Sneek